K-OTIC

K-OTIC

K-otic werd in 2001 gevormd na deelname aan Starmaker en groeide razendsnel uit tot een van de succesvolste popacts van Nederland. Met hits als Damn (I Think I Love You), I Surrender en Falling stond de groep volop in de spotlights en werd K-otic voor veel fans het geluid van het begin van de zeroes.

Voor een generatie roept de muziek meteen herinneringen op aan TMF, sms-stemmen, posters aan de muur en nummers die woord voor woord werden meegezongen. In 2026 viert K-otic 25 jaar muziek, fanbeleving en een band met het publiek die nooit helemaal is verdwenen.

Wat begon als een bijzondere reünie is uitgegroeid tot een nieuw hoofdstuk. De jubileumconcerten in TivoliVredenburg zijn vrijwel uitverkocht en ook het optreden op de Foute Party van Qmusic in het Philips Stadion laat zien hoe groot de liefde voor de groep nog altijd is.

Op het podium brengt K-otic vooral wat het publiek wil voelen: de songs, de energie en de herkenning van toen, maar dan met de ervaring en kracht van nu. Het wordt een feest van herkenning voor iedereen die opgroeide met de soundtrack van de zeroes en die muziek nog altijd moeiteloos meezingt.

Naast de liveoptredens verschijnt in het jubileumjaar ook Damn, de podcast. Daarin blikken de leden samen met gasten en fans terug op de beginjaren, de snelle doorbraak, de intense fanbeleving en alles wat daarna kwam.

Met 25 jaar K-otic wordt niet alleen een muzikaal jubileum gevierd, maar ook de blijvende verbinding tussen een popgroep, hun liedjes en een generatie die ze nooit echt is vergeten.


Alle data

  • 7 nov. 2026 19:50 - 22:00

Toegankelijkheid

  • Rolstoel, rollator of scootmobiel

Ga terug